Druhý affiliate workshop proběhl za účasti zástupce jednoho z nejrychleji se rozvíjejících fashion e-shopů v České republice – Freshlabels.cz. Performance manager e-shopu Michal Mach prozradil, jaké značky a produkty patří mezi bestsellery, na jaké typy produktů a cílové skupiny se e-shop zaměřuje a další informace, které affiliate partner nemá jinak možnost zjistit.
Zúčastnění affiliate partneři se také dozvěděli o tom, jaké akce a kampaně chystá Freshlabels do konce roku. Michal ukázal také data o prodejnosti jednotlivých kategorií a produktů před Vánoci, proto partneři budou moci upravit své kampaně tak, aby propagovaly přesně ty produkty, které jsou před Vánoci nejoblíbenější.
E-shop v neposlední řadě dostal od partnerů cenný feedback, na základě kterého dojde v nejbližší době k úpravě podmínek i možností propagace pro vybrané partnery tak, aby obě strany mohly ze vzájemné kooperace vytěžit maximum.